2012 m. balandžio 12 d., ketvirtadienis

KERASAS?

Sveiki,mano blogo skaitytojai. Man labai gėda,kad nieko čia nebededu. Ta proga:

Kerasas, kaip ir daugelis kitų žavių daiktavardžių, yra vartojamas plačiai. Šis žodis populiarėja su kiekviena diena vis labiau, matyt, todėl, kad puikiai yra panaudotinas daugeliui situacijų. Taigi ką reiškia šis žavus žodis kerasas?

Švietėjiškais tikslais pateiksiu keletą šio žodžio panaudojimo šnekamojoje kalboje pavyzdžių, kad gilintis į žodžio reikšmę taptų paprasčiau.

Pavyzdys numeris vienas: Ant manęs supylė kerasą. Pavyzdys numeris du: kodėl visada kerasas eina ant manęs? Pavyzdys numeris trys: Nesuprantu, iš kur šitas kerasas parėjo?

Pirmiausia, gilindamasi į keraso reikšmę, įvedžiau šį žodį į google. Radau fotografijų svetainėje kažkokio žmogaus, vardu Keras Kerasas, profilį. Tada mąsčiau, kokias asociacijas man sukelia šis įstabus šešiaženklis žodis. Dėl moksliškai nepaaiškinamų priežasčių kerasas man asocijuojasi su žūklės prekėmis arba laivais. Aš šios reikšmės nežinau, nežvejoju ir kaip gaila – neplaukioju laivais, todėl aptarsiu man žinomas keraso reikšmes bei vartojimo būdus.

Kerasas yra pyktis. Kerasas yra negražūs žodžiai. Šis žodis yra būtent tai, kas atitinka šmeižtą, pasakojant, kokie negeri yra žmonės. Tačiau neverta apsigauti – niekada nežinai, kada šis reiškinys sutiks tave iš tamsaus kampo ir tada kerasas jau bus „supiltas ant tavęs“. Liūdniausia, kai kerasas tave paliečia, o tu esi visiškai dėl to nekaltas. Jis kartais skaudina, o kai vyksta ilgai – atsibosta. Todėl visada geriau „pilti kerasą“ ant kitų, nes net ir tuo atveju, kai kiti nepasiduos, bent bus „kerasiškos lygiosios“, t.y. visiems negerai.

Gyvenimas be keraso – nebūtų tikras gyvenimas, bet galbūt būtų geresnis.


Ačiū.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą