2011 m. sausio 24 d., pirmadienis

Aš irgi Tave.

Stulbinančiai teisinga įžanga: Ištiesta pakalbos ranka ankščiau ar vėliau virsta psichologiniu tyrimu, netelpančiu net į posakį 'įvairus plaukas'.

Šią romantinę dramą reiktų pradėti trijais kodiniais žodžiais:
pirmas: Partizanų gatvės dykuma.
antras: o, ir vėl pasimečiau.
trečias : Ževaldas (vardas stulbimai pakeistas).

Taigi, niekur niekuomet neatvažiavusi laiku ar radusi, Urtė ir tą šaltą žiemos vakarą neišdavė savo principų bandydama pasiekti anglų kalbos mokytojos namus.
Kaip visuomet pasiklydo,kentėjo baimę ir nežinomybę Partizanų gatvės dykumoje tarp pensininkų, tačiau sutiko Ževaldą, kuris parodė puikų tranportinio apsišvietimo lygį ir padėjo blogo herojei pasiekti užsibrėžtą tikslą.


Po viso šito altruistiško žingsnio prasidėjo raginimai susitikti.
Jie truko ilgai.
Kantrybės kaip ir vietos pojūčio stokojanti herojė nusprendė pagaliau sutikti, visgi siūlytojas jai padėjo tą vakarą pasiekti anglų kalbos mokytoją.

Labai gaila, bet TAI BUVO KLAIDA arba bent jau ne pati geriausia mintis.

Įdomioji dalis:
Gerbiamas ponas Ževaldas visą pasimatymo laiką įnirtingai bandė bučiuotis,dalinosi įspūdžiais apie sporto psichologiją, praktiškai pritaikė savo psichologines žinias. Viskas, ką tą tąkart išgirdo Urtė ją mažų mažiausiai nustebino.

Pono Ževaldo sudaryta psichologonė charakteristika:
Urtės širdis ledinė, o veidas nerodo jokių emicijų. Citata: "Toks vaizdas, kad tau tik septyniolika, o tavo gyvenimas jau baigtas". Per keturiasdešimt įspūdingų pasimatymo minučių ponas Ževaldas (vardas visdar stulbinamai pakeistas) sugebėjo atrasti vadinamąją akmeninę Urtės pusę,kūno kalboje išskaityti nematytą demotyvaciją supažindinti ją su ideologija "ką noriu, tą darau. Man niekas neaiškina, todėl ir renkuosi sporto psichologiją. " , bei " man niekas nepaaiškins, mane bandė ir iš komandos išmest, aš sakau - davai,meskit, bet neišmetė,nes aš labai geras".., daugybę kartų kartoti koks rimtas ir liūdnas Urtės veidas ir dar daugiau kartų į klausimą (" kas tau yra, kodėl tu man tai sakai")atsakyti : " žinai, žmonėms reikia laiko suprasti,tai nėra lengva, bet aš manau tu padarysi išvadas"..



Po keturiadešimt penkių minučių, balansuodama posakio " juokas pro ašaras" būsenoje Urtė ištarė "sėkmės, viso gero' ir greitu žingsniu išskubėjo reabilituotis nuo patirtos traumos.

Praėjus tris dienoms, psichologinį Ževaldo šturmą iškentusi herojė teigia: "Reabilitacija gelbėja, bet tikiuosi pono Ževaldo nebesutikti Partizanų gatvėje."

Sėkmės, blogo skaitytojai, meilės ir psichologinės sveikatos.Ypač krepšininkams-sporto psichologams. Amen.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą