2010 m. rugsėjo 7 d., antradienis

Matematinių Adaptų Euforija


Vienuoliktą klasę verta pagirti dėl poros dalykų: atsakymo į visus klausimus - "Man langas" ir matematikos bendriniu kursu.

Visus šiuos ilgus metus Urtę kankino stačiakampiai gretasieniai, grafikai, sinusai, kosinusai ir kiti neišaiškinami - paslaptingi matematikos pamoką gaubiantys šifrai, ir kas be ko, akį rėžiantis mokytojos makiažas.
Šių metų funkcija: p(x)



Nuo šiol pamokos -tikra adaptuotojų šventė. Lengvas kursas, linksma mokytoja, pirmaklasiški veiskmai ir tie, su skaičiuotuvais. Visi vienuoliktų klasių nematematikai, viename kabinete pamažu ima tikėti savo matematiniu potencialu ir kaskart skleidžia savų anomalijų žiedus.

B lygio moksleivių variantai:

Genijai - atėję į B lygį per nelaimingą atsitikimą, neigiantys savo rašymo ant lentos įgūdžius (dėl savų užmojų - slepiantys teisingus atsakymus).

'Aš,aš,aš' grupė - nesvarbu, ką kalbėti - svarbu greitis, rankos mostas ir neteisingas, švieos greičiu išspaustas šūksnis.

Bliūdai - verkiu kaskart, kai užsirašau sąlygą, mokytojos stalą turėtų pastatyti prie manojo.

Sapnininkai - miegu, nesikeliu, nežinau, kur aš ir man gerai.

Visos šios žmonių grupės, susijungusios į vieną kūną sudaro tobulas sąlygas požiūrio į matematiką kaitai ir ilgiems atsisveikinimams su praeityje patirtu matematiniu stresu.Jokios baimės, jokio triūso, jokio egzamino. Aleliuja algebra!
Ačiū.
P.S. Nuotraukoje trys mergičkos(žodis parinktas specialiai), atspindinčios posto pavadinimo dvasią.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą